Sider

torsdag 9. mai 2013

Lyngsalpene

Etter bobiltur til Lofoten i helga fikk eg studert snydekte fjell i overflod. Mine lyngsalper kan like gjærne stå i Lofoten men da måtte eg forsterke sjyggene mere ,få de mere framtredende og brutal som fjellan er, var litt pinglette. Synes det ble mye bedre denne gang.Blir litt som med portrettene jeg har justert på med og forsterke noen detaljer og dempe andre.                                                               
 La på noen måsesjita på sjarken etter ide fra min studie/malekolega i attelieet.
Ser at det er like mange utlendinger som normenn som er på bloggen så eg vurdere og skrive på engelsk, men da er sjangsen før at eg blir meir kjent før engelsken enn malinga.Får ha det som siste utvei for og komme fram hær i værden.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar