Sider

onsdag 16. mai 2012

Huskestua 11-13 Mai

Og være på hytta , stilt og fredelig ,det knittre i ovnen, sjefskokka pusle med sett, da skulle alt ligge til rette for ei kreativ helg med skisseblokka ,men nei. Det snyr tett, 2 grader ,og 12 mai bruke eg ro ut og fiske ,men no vil eg heim.




Når eg blir rastleus og savne" jomme mett "i kjellarn tar ho meg ut på tur i fjæra for lufting og det kan bli et stilig bildet også.


Fotomotivene var bølger ,tang og tare denne gang.


Eg laga ei skisse på en fjærmakk av den giftige typen som går etter strupen på folk.Det er ganske mye av dem her ute..............i makaroniboksen.


Har en plan om og male Munck med sitt "skrik" men det må flere skisser til før det skjer ser eg. Etter at et bildet nylig ble solgt for 120 mill. vil eg og ha et slikt i sammlinga mi. Eller den siste nattverd med noen utvalgte sjeler er en tanke som har vert lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar